جمعه 10 فروردین 1403
Menu

اخبار

جستجوی خبر

خبرخوان

آغاز عملیات احداث فاز 4 پالایشگاه ستاره خلیج فارس

  • 14 شهریور 1397
  • 10:53
  • اخبار
  • 0 دیدگاه
  • 3425 بازدید
  • Article Rating
آغاز عملیات احداث فاز 4 پالایشگاه ستاره خلیج فارس

 

مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس از آغاز عملیات احداث فاز 4 این پالایشگاه خبر داد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایش نفت، «محمدعلی دادور» در تشریح این خبر بیان داشت: خاکبرداری ها و اقدامات اولیه برای احداث فاز 4 ستاره خلیج فارس آغاز شده است و ما همزمان با تکمیل فاز 3، از فاز 4 نیز غافل نشده ایم.
وی افزود: خودكفايي در امر توليد فرآورده هاي نفتي علی الخصوص فرآورده استراتژیک بنزین، پالايش 360 هزار بشکه در روز ميعانات گازي و استمرار عملیات برداشت گاز غنی از میدان گازی مشترک پارس جنوبی از اهداف ماست و لحظه ای از تلاش دست برنخواهیم داشت.
مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس تاکید کرد: در این میان کیفیت را فدای کمیت نخواهیم کرد و محصولات‌مان مطابق استاندارهاي کيفي اروپا تولید خواهد شد.
وی گفت: جلوگيري از صادرات مواد خام و تبديل آن به فرآورده هاي با ارزش تر غایت ستاره خلیج فارس است و این مساله می تواند به اشتغال زایی گسترده در منطقه و کشور بیانجامد.
دادور بیان داشت: راه اندازی واحد تقطیر فاز 3، راه اندازی اولیه سیستم Tank Gauging  و اقدام برای تکمیل کلیه مخازن، و راه اندازی واحد 04 و اجرای 4 عدد Jump Over  جهت استریپ کردن نفتا و ارسال به واحد 02 و 52 از مهم ترین اقدامات یک ماهه اخیر ما بوده است که نشان دهنده‌ی تلاش بی وقفه مجموعه ستاره خلیج فارس است.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد که تا پایان سال تولید بنرین پالایشگاه ستاره خلیج فارس به 40 میلیون لیتر در روز برسد.
گفتنی است تولید فعلی بنزین این پالایشگاه 27.5 میلیون لیتر در روز است.

 

منبع : روابط عمومی شرکت نفت ستاره خلیج فارس

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.