جمعه 10 فروردین 1403
Menu

آرشیو اخبار

جستجوی خبر

خبرخوان

تجليل از كاركنان نمونه و معرفي واحدهاي برتر شركت پالايش نفت بندرعباس در سال96

  • 04 شهریور 1397
  • 09:38
  • اخبار
  • 0 دیدگاه
  • 4388 بازدید
  • Article Rating
تجليل از كاركنان نمونه و معرفي واحدهاي برتر شركت پالايش نفت بندرعباس در سال96


در مراسمي که به مناسبت روز كارمند در شرکت پالایش نفت بندرعباس برگزار شد از کارمندان نمونه تجلیل و واحدهاي برتر این شركت نیز معرفي شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایش نفت، در اين مراسم كه در سالن آمفي تئاتر پالايشگاه بندرعباس برگزار شد، از 15 نفر از كاركنان نمونه شركت پالايش نفت بندرعباس در سال 96 با اهداء لوح تجليل شد.

همچنین در این مراسم بر اساس ارزیابی عملکردی واحدهای عملیاتی پالایشگاه، واحد های مخازن و بارگیری گوگرد، مهندسی عمومی و نگهداری و تعمیرات تهویه نيز به عنوان واحد هاي برتر این پالایشگاه در سال 96 معرفي شدند.

گفتنی است، عملکرد فرآیند، انطباق ممیزی، درصد تحقق استراتژی، ساعات آموزش و نظر مدیریت از جمله شاخصهای انتخاب واحد های برتر بودند.

مديرعامل شركت پالايش نفت بندرعباس در اين مراسم ضمن تبريك روز كارمند و هفته دولت و گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر، همهكاركنان پالايشگاه را كه در راه تامين انرژي كشور تلاش مي كنند، كاركنان نمونه معرفي كرد و ضمن تشکر از آنان گفت: كاركنان صنعت نفت و به ويژه پالايشگاه بندرعباس از نيروهاي پرتلاشي هستند كه زندگي خود را وقف كشور كرده اند و این تلاش در تولید و تامین انرژی بسیار ارزشمند است.

مهندس نامورافزود: هدف در شرکت پالایش نفت بندرعباس تولید و تامین انرژی مورد نیاز جامعه است و با وجود برخی مشکلات و محدودیتها، با درایت، انگیزه و مسئولیت پذیری کارکنان توانسته ایم روند تولید را بدون کاهش و توقف در روند آن، حفظ کنیم.

وی با اشاره به نقش تولید در پیشرفت و توسعه کشور تصریح کرد: تولید موجب اشتغال، رشد اقتصادی، خلاقیت و ایجاد فناوری می شود و یکی از ارزشمندترین فعالیتها در کشور است.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس در ادامه با اشاره به این نکته که باید همزمان با پیشرفت تکنولوژی و استانداردهای روز دنیا حرکت کرد گفت: امروز یکی از مباحث مهم در رابطه با پالایشگاهها ، رعایت مباحث زیست محیطی و تولید فرآورده های با کیفیت است.

مهندس نامور بیان داشت: در شرکت پالایش نفت بندرعباس برای رسیدن به استانداردهای جهانی پروژه بهبود کیفیت فرآورده های نفتی طراحی و اجرا شد که با تلاش و عزم ملی همکاران در این پالایشگاه واحد های این طرح یکی پس دیگری در حال راه اندازی است.

 

منبع : شرکت پالایش نفت بندرعباس

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.