جمعه 10 فروردین 1403
Menu

اخبار

جستجوی خبر

خبرخوان

آغاز ساخت باند دوم جاده تازیان به بندرعباس

  • 12 خرداد 1397
  • 12:41
  • اخبار
  • 0 دیدگاه
  • 4178 بازدید
  • Article Rating
آغاز ساخت باند دوم جاده تازیان به بندرعباس

با مشارکت شرکت پالایش نفت بندرعباس محقق شد


عملیات اجرایی ساخت باند دوم جاده ارتباطی شهر تازیان به بندرعباس با مشارکت شرکت پالایش نفت بندرعباس آغاز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایش نفت؛ این جاده که 15 کیلومتر طول و یازده متر عرض دارد، با اعتبار 20 میلیارد تومان ساخته می شود.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس در آیین آغاز ساخت این جاده گفت: 15 میلیارد تومان از اعتبار این جاده از سوی شرکت پالایش نفت بندرعباس و 5 میلیارد تومان آن نیز با مشارکت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان تامین شده است.

مهندس نامور افزود: مدت اجرای این پروژه 12 ماه است و پیمانکار آن نیز از طریق مناقصه عمومی و از بین پیمانکاران توانمند و بومی هرمزگان انتخاب شده است.

وی تصریح کرد: نبود استانداردهای لازم در این مسیر، وجود نقاط حادثه خیز، ترافیک و حوادث جاده ای بالا از جمله دلایل احداث باند دوم جاده تازیان به بندرعباس است.

 

مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس گفت: در این مسیر 37 دستگاه ابنیه فنی شامل آبنما و پل در نظر گرفته شده و همچنین در حدود 350 هزار متر مربع خاکبرداری، 170 هزار متر مربع خاکریزی و 23 هزار تن آسفالت و 14 هزار تن بتن ریزی از دیگر مراحل اجرای این طرح است.

استاندار هرمزگان نیز در این مراسم گفت: با توجه به حجم بالای کار و نیاز استان در همه بخشهای بهداشت و درمان، راهسازی، مدرسه سازی و به ویژه تامین آب، نیاز است تا همه بنگاهها و شرکت های بزرگ اقتصادی فعال در استان همگام با دولت مشارکت و سرمایه گذاری کنند.

دکتر همتی با اشاره به این که دولت محدود در بودجه سالیانه است افزود: همکاری مردم برای رفع تنگناها و درک آنان از مسائل و مشکلات، یه سرمایه بزرگ برای دولت است و در همین راستا دولت، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و بنگاههای اقتصادی هرمزگان در تلاش برای رفع مشکلات و کمک به مردم هستند.

آقای احمد مرادی نماینده استان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: همه دستگاهها و شرکتهایی که در استان حضور دارند و اقدامات موثری در کشور انجام می دهند، همین دیدگاه را نیز در استان داشته باشند تا در رفع نیازهای استان مشارکت کنند.

آقای آشوری دیگر نماینده استان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: شرکت پالایش نفت بندرعباس با توجه به عملکرد خود در حوزه مسئولیتهای اجتماعی به عنوان یک الگو در این حوزه مطرح است که یکی از دستاوردهای مهم و بزرگ این شرکت محسوب می شود.

ساخت و اهداء مجموعه فرهنگی و ورزشی به مردم روستاهای شهرو، چاهو، بلندو، گربند و سودرو و ساخت و بهره برداری از مجموعه آزمایشگاهی و کارگاهی مهندسی شیمی، مکانیک و عمران دانشگاه هرمزگان و اهداء آن به دانشگاه مذکور در سال 95، ساخت و تجهیز مدرسه 12 کلاسه در شهر بندرعباس و اهداء آن به آموزش و پرورش استان در سال 94 و اهداء تجهیزات کامل بیمارستان سوانح و سوختگی شهید محمدی، خرید و اهداء تجهیزات لازم برای اداره کل استاندارد استان و ساخت مسجد در روستاهای همجوار تنها بخشی از اقدامات شرکت پالایش نفت بندرعباس در راستای ایفای مسئولیتهای اجتماعی در سنوات گذشته است.

 

 

منبع : روابط عمومی پالایشگاه نفت بندرعباس

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.