جمعه 10 فروردین 1403
Menu

اخبار

جستجوی خبر

خبرخوان

ارائه دستاوردها و توانمندی شرکت پالایش نفت بندرعباس در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی نفت

  • 19 اردیبهشت 1397
  • 11:31
  • اخبار
  • 0 دیدگاه
  • 3228 بازدید
  • Article Rating
ارائه دستاوردها و توانمندی شرکت پالایش نفت بندرعباس در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی نفت



شرکت پالایش نفت بندرعباس با حضور در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران به ارائه دستاوردها و توانمندیهای خود در زمینه پالایش و طرح های توسعه این پالایشگاه پرداخت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایش نفت، بیست و سومین نمایشگاه بین المللی نفت، با حضور بیش از چهار هزار شرکت داخلی و خارجی در فضایی به وسعت حدود ٨٠ هزار متر مربع در محل دائمی نمایشگاه‎های بین المللی تهران برگزار شد.

بر اساس این گزارش شرکت پالایش نفت بندرعباس بندرعباس در این نمایشگاه درکنار دیگر پالایشگاهها و شرکتهای فعال در حوزه انرژی و با حضور کارشناسان خود در بخشهای فنی مهندسی و پالایش، تعمیرات، بازاریابی و فروش و تدارکات به تبادل اطلاعات با شرکتهای سازنده و تامین کنندگان فعال کالا و قطعات در عرصه صنعت نفت پرداخت.

 

بیست و سومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از نظر وسعت و تعداد شرکت‌کنندگان نخستین نمایشگاه در سطح خاورمیانه و پنجمین نمایشگاه در سطح دنیا به شمار می‎رود و حضور شرکت های معتبر خارجی از کشورهای مختلف و تولید کنندگان و صنعتگران داخلی فرصت مغتنمی را برای ایجاد همکاری متقابل در فضای مشترک ایجاد کرد.

بر پایه این گزارش، در این نمایشگاه هزار و 50 غرفه برای شرکتهای داخلی و 600 غرفه نیز جهت حضور شرکتهای خارجی تدارک دیده شده بود.

در نمایشگاه امسال نمایندگانی از 38 کشور جهان حضور داشتند و کشورهایی مانند چین، آلمان، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، انگلستان،​ روسیه، ژاپن، کره جنوبی، اتریش و هلند با پاویونی اختصاصی در این نمایشگاه حضور یافتند. علاوه بر 4 شرکت اصلی نفت،​ گاز، پالایش و پتروشیمی وابسته به وزارت نفت بیش از 90 درصد شرکت کنندگان در نمایشگاه امسال فعالان بخش خصوصی یا نیمه خصوصی بودند.

از آنجایی که نمایشگاه سالانه صنعت نفت دربرگیرنده تمام بخش‌های فعال در حوزه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی است، از همین رو امکان تعامل چندجانبه میان سازندگان تجهیزات، صادرکنندگان، پیمانکاران، سرمایه‌گذاران، شرکت‎های طراحی مهندسی و دانش‌بنیان و همچنین مدیران بخش‎های دولتی و خصوصی صنعت نفت فراهم شد تا هر یک ضمن رونمایی از توانمندی‌های حوزه فعالیت خود، از فناوری روز دنیا نیز در حوزه‌های تخصصی مطلع و بهره‌مند شوند.

توانمندسازی بخش خصوصی و کسب دانش و بومی‌سازی تجهیزات صنعت نفت و کمک به تقویت توان ساخت داخلی از طریق تبادل اطلاعات فنی، آشنایی صنعتگران صنعت نفت، گاز و پتروشیمی نسبت به دستاوردهای نوین صنعت نفت به همراه ایجاد مقدمات تعاملات بیشتر و همکاری‌های گسترده در صنعت نفت در عرصه بین‌الملل، هدفی است که در این نمایشگاه دنبال شده است.

بیست و سومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از 16 تا 19 اردیبهشت ماه برگزار شد.

 

منبع : روابط عمومی پالایشگاه نفت بندرعباس

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.