جمعه 31 فروردین 1403
Menu

آرشیو اخبار

جستجوی خبر

خبرخوان

تمدید گواهینامه های سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) در شرکت پالایش نفت بندرعباس

  • 17 اسفند 1396
  • 18:30
  • اخبار
  • 0 دیدگاه
  • 3537 بازدید
  • Article Rating
تمدید گواهینامه های سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) در شرکت پالایش نفت بندرعباس

گواهینامه و استانداردهای بین‌المللی شرکت پالایش نفت بندرعباس با عنوان سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) برای یک دوره سه ساله دیگر تمدید شد.

به گزارش روابط عمومي شركت پالايش نفت بندرعباس؛ اين مميزي به مدت سه روز و با حضور كارشناسان شركت خدمات بين المللي ارزيابي، تحليل و پيشبرد گواه و با مميزي از واحد هاي عملياتي، تعميراتي، ستادي، مخازن و توليد انرژي شركت پالايش نفت بندرعباس برگزار شد.

شركت پالايش نفت بندرعباس از جمله شركتهاي پيشرو در زمينه استقرار، توسعه و به روزآوري نظامهاي مديريتي به شمار مي­رود و داراي گواهينامه بين المللي مديريت يكپارچه (IMS) شامل ISO 9001 در مديريت كيفيت،ISO 14001 در مديريت زيست محيطي، OHSAS 18001 در مديريت ايمني و بهداشت شغلي، ISO 29001 در مديريت كيفيت در صنايع نفت، گاز و پتروشيمي، ISO 50001 در مديريت انرژي، HSE-MS در مديريت ايمني، بهداشت و محيط زيست، ISO 26000 در حوزه مسئولیت اجتماعی، ISO 29990 ارائه دهندگان خدمات آموزشی وISO 17025 در مدیریت کیفیت آزمایشگاهی، ISO10004 در رضایت مشتری و  ISO 27001در مدیریت امنیت اطلاعات است.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس گفت: در جریان این ممیزی با بررسی مستندات و سوابق IMS واحدهای عملیاتی و ستادی میزان انطباق عملکرد شرکت با الزامات استانداردها مورد ارزیابی قرار گرفت که با مشاهده روند بهبود در فرآیندها و فعالیتهای این شرکت، اعتبار گواهینامه های سیستم مدیریت یکپارچه(IMS) با موفقیت تمدید شد.

مهندس هاشم نامور افزود: پیاده سازی و حفظ استانداردها موجب ایجاد استمرار در بهبود فرآیندها، کاهش دوباره کاری و تولید محصول مطابق با استاندارهای روز دنیا می شود.

وی با اشاره به اینکه گواهینامه های بین المللی شرکت پالایش نفت بندرعباس در راستای ارتقاء سطح کمی و کیفی تولیدات و پیگیری تحقق برنامه های استراتژیک شرکت صادر شده است تصریح کرد: با تلاش کارکنان نظام مدیریت یکپارچه در فرهنگ کاری این شرکت نهادینه شده است.

بر اساس اين گزارش، این ممیزی با هدف تصدیق اجرا و اثربخشی سیستم مدیریت، تایید اجرای کامل تمامی نیازمندیهای صدور گواهینامه، بررسی مستندات سیستم و بررسی عملکرد و شاخصهای سیستم در طی دوره عملکردی اجرا می شود.

شرکت خدمات بین‌المللی ارزیابی، تحلیل وپیشبرد گواه دارای مدرک تائید صلاحیت انجمن بین‌المللی‌(IAF)‌، تائید صلاحیت‌ انگلستان، همچنین مرکز ملی تائید صلاحیت ایران‌( NACI ) است.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.