جمعه 10 فروردین 1403
Menu

اخبار

جستجوی خبر

خبرخوان

معاون شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی تاکید کرد راهبرد مناسب، رمز موفقیت پالایشگاه‌ها

  • 12 اسفند 1396
  • 16:38
  • اخبار
  • 0 دیدگاه
  • 3715 بازدید
  • Article Rating
معاون شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی تاکید کرد راهبرد مناسب، رمز موفقیت پالایشگاه‌ها

 

معاون شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی گفت: جایزه سرآمدی و بهبود مستمر صنعت نفت در شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، نخستین گام در مسیر توسعه شرکت‌های پالایش و پخش به شمار می‌رود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایش نفت ، ناصر بابایی، معاون شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، صبح امروز (شنبه ۱۲ اسفند) در نخستین دوره جایزه سرآمدی و بهبود مستمر صنعت نفت در شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، با تاکید بر مشخص بودن راهبرد شرکت‌ها برای ادامه فعالیت، گفت: داشتن راهبرد و نقشه راه برای هر یک از واحدها ضروری است و اگر واحد‌ها نقشه راه مناسب داشته باشند می‌توانند موفق باشند و ارزش افزوده ایجاد کنند.

وی با بیان این که همه شرکت‌ها باید به این نکته توجه داشته باشند که از مدیریت لحظه‌ای ارزش افزوده ایجاد نمی‌شود، افزود: البته باید به این نکته نیز توجه داشت که لزوما همه شرکت‌ها از راهبردی که برای خود در نظر گرفته‌اند موفق نمی‌شوند، بنابراین باید اهداف و راهبردها به خوبی برای هر شرکت تعریف شده باشد تا موفقیت و ایجاد ارزش افزوده را به همراه داشته باشد.

معاون شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ادامه داد: یکپارچه نبودن اهداف، برخلاف آرمان‌ها بودن و غیر واقعی بودن راهبردها، از جمله دلایلی است که سبب شده برخی شرکت‌ها که دارای راهبرد نیز بوده‌اند نتیجه مناسبی به دست نیاورند.

وی با تاکید بر این که اگر راهبرد شرکت‌ها به خوبی تعریف نشود، موفقیت به همراه ندارد، گفت: شرکت‌های بزرگ دنیا به خوبی این موضوع را درک کرده‌اند و با درنظر گرفتن فرصت‌ها و تهدید‌ها، فرآیندهای اصولی را طی می‌کنند و سرانجام به موفقیت می‌رسند.

بابایی با بیان این که آیین جایزه سرآمدی و بهبود مستمر صنعت نفت در شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، یک مسیر موفق برای شرکت‌ها خواهد بود، تصریح کرد: این آیین بر اساس ظرفیت‌های شرکت‌ها طراحی شده و یک پلتفرم کلی نیست، زیرا شرایط پالایشگاه‌ها با یکدیگر متفاوت است.

معاون شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، با تاکید بر این که جایزه سرآمدی و بهبود مستمر صنعت نفر در شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی نخستین گام در مسیر توسعه شرکت‌های پالایش و پخش به شمار می‌رود، گفت: هدف ما این است که به توسعه برسیم و البته نباید شرکت‌ها در انتظار دوره‌های یک‌ساله تعهد به تعالی باشند و باید با طراحی یک مسیر روشن روزانه به سمت توسعه حرکت کنند.

وی افزود: اطمینان دارم اگر این مسیری که آغاز شده به خوبی ادامه پیدا کند و بتوانیم این راهبرد جایزه تعهد به تعالی را به خوبی اجرا کنیم و توزیع منابع بر همین اساس صورت بگیرد، به طور حتم پیشرفت خواهیم کرد و به نتیجه مورد نظر که توسعه است خواهیم رسید.

معاون شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی تصریح کرد: امروز در مسیر تعهد شرکت‌های پالایش و پخش به تعالی گام بزرگی برداشته شده و پایانی برای راهی که امروز شروع شده نیست و هر کشوری که این مسیر را به روز کند و ادامه دهد موفق خواهد شد.

نخستین دوره جایزه سرآمدی و بهبود مستمر صنعت نفت در شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی صبح امروز (شنبه، ۱۲ اسفندماه) برگزار شد و در این مراسم ٦ منطقه اصفهان، تهران، خوزستان، شمال غرب، فارس و لرستان موفق به کسب تعهد به تعالی شدند.

 

منبع : شانا

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.