جمعه 31 فروردین 1403
Menu

اخبار

جستجوی خبر

خبرخوان

ارزیابی جایزه سرآمدی و بهبود مستمر صنعت نفت در شرکت پالایش نفت بندرعباس

  • 14 بهمن 1396
  • 09:15
  • اخبار
  • 0 دیدگاه
  • 3621 بازدید
  • Article Rating
ارزیابی جایزه سرآمدی و بهبود مستمر صنعت نفت در شرکت پالایش نفت بندرعباس


ارزیابی جایزه سرآمدی و بهبود مستمر صنعت نفت در شرکت پالایش نفت بندرعباس با حضور ارزیابان وزارت نفت آغاز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایش نفت، این ارزیابی به منظور پیاده سازی و گسترش فرهنگ سرآمدی و بهبود مستمر اجرا می شود.

در این دوره از ارزیابی که به مدت چهار روز برگزار می شود، بازدیدهای عمومی از پالایشگاه، مصاحبه های گروهی و انفرادی، جلسات عمومی و مشاهده مستندات از سوی ارزیابان صورت می گیرد.

ایجاد فضای رقابتی در بین شرکتها، توسعه و نهادینه کردن فرهنگ سرآمدی و بهبود مستمر، ایجاد فضای لازم برای تبادل تجربیات و ارج نهادن به کارکنان سازمانهای سرآمد از اهداف این دوره از جایزه سرآمدی و بهبود مستمر صنعت نفت است.

بر اساس این گزارش ارزیابان در این دوره از ارزیابی، دستیابی به درک بهتر و عینی تر از سازمان، تصدیق اظهار نامه، شفاف سازی و بررسی رویکردها، دستیابی به اطلاعات جدید درباره سازمان، بررسی و تحلیل سازمان را از اهداف بازدید حضوری از پالایشگاه اعلام کردند.

استقبال شركت پالایش نفت بندرعباس از مدل تعالی سازمانی و استفاده از آنها به عنوان ابزاری برای شناسائی وضعیت موجود و مقایسه خود با سایر سازمانها به منظور کاهش فاصله عملکردی با بهترین عملکردها ، تأییدی برای حضور ارزيابان در اين شركت بوده است .

یادآور می شود به استناد اسناد و تکالیف بالادستی به ‎ویژه قانون وظایف و اختیارات وزارت نفت، نظام نامه جایزه سرآمدی و بهبود مستمر صنعت نفت که برآیند کار کارشناسی متخصصان ستاد و چهار شرکت اصلی و الگوبرداری از مدل‌ها و استانداردهای معتبر بین المللی است، به منظور پیاده سازی و گسترش فرهنگ سرآمدی و بهبود مستمر در مجموعه صنعت نفت، از طرف وزیر نفت به مدیران عامل چهار شرکت اصلی، معاونان و مدیران کل و روسای واحدهای مستقل ستادی ابلاغ شد.

 

 

منبع : روابط عمومی پالایشگاه بندرعباس

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.