شنبه 01 اردیبهشت 1403
Menu

اخبار

جستجوی خبر

خبرخوان

دیدار صمیمی مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس با پرستاران به مناسبت روز پرستار

  • 05 بهمن 1396
  • 11:18
  • اخبار
  • 0 دیدگاه
  • 5122 بازدید
  • Article Rating
دیدار صمیمی مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس با پرستاران به مناسبت روز پرستار


به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس با پرستاران بخش بهداشت و درمان پالایشگاه بندرعباس دیدار و این روز را به آنان تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایش نفت؛ مهندس نامور به همراه جمعی از روسای پالایشگاه با حضور در مرکز درمانی پالایشگاه بندرعباس، با پرستاران و کارکنان این مرکز دیدار کرد و این روز را به آنان و همچنین پرستاران درمانگاه امام رضا (ع) شهرک مروارید تبریک گفت.

آقای نامور حرفه پرستاری را از جمله مشاغل مقدس و حساس برشمرد و این روز را فرصتی برای تجلیل از تلاشهای شبانه روزی پرستاران دانست و گفت: با توجه به مخاطرات کار در محیطهای صنعتی به ویژه پالایشگاه، آمادگی تیم های پزشکی برای مقابله با حوادث احتمالی در هر ساعت از شبانه روز از اهمیت بالایی برخوردار است.

مهندس نامور ضمن تبریک ولادت حضرت زینب (س) به پزشکان، پرستاران و کارکنان بخش بهداشت و درمان پالایشگاه بندرعباس و درمانگاه امام رضا (ع) شهرک مروارید گفت: علاوه بر مهارت و تخصص در امر پزشکی، ویژگی های دیگری نظیر بردباری، نیک خلقی و مهارت های ارتباطی نیز از ویژگیهای تلاشگران عرصه طب و سلامت در شرکت پالایش نفت بندرعباس است.

 

منبع: روابط عمومی پالایشگاه نفت بندرعباس

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.