جمعه 10 فروردین 1403
Menu

اخبار

جستجوی خبر

خبرخوان

باب شدن دوباره بازار سیاه و قاچاق سوخت با دونرخی کردن بنزین / سیستم سهمیه بندی بنزین مردود است

  • 20 دی 1396
  • 16:19
  • اخبار
  • 0 دیدگاه
  • 4218 بازدید
  • Article Rating
باب شدن دوباره بازار سیاه و قاچاق سوخت با دونرخی کردن بنزین / سیستم سهمیه بندی بنزین مردود است


سخنگوی هیئت رییسه مجلس، گفت:کشور سیستم دونرخی شدن و سهمیه بندی را طی کرده است و نباید بار دیگر بازار سیاه و قاچاق سوخت باب شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایش نفت بهروز نعمتی ، با بیان اینکه کمیسیون تلفیق رای خود را درباره افزایش قیمت حامل های انرژی داده و با افزایش آن مخالفت کرده است، گفت: ممکن است نمایندگان در صحن علنی پیشنهاداتی درباره افزایش قیمت حامل های انرژی داشته باشند، اما بعید می دانم که در صحن با بنزین 1500 تومانی موافقت شود .

سخنگوی هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی، با اشاره به طرح پیشنهاداتی مبنی بر دونرخی شدن بنزین، افزود: دو نرخی شدن بنزین به صلاح کشور نیست و مجلس نیز با دو نرخی کردن بنزین موافق نیست.

مجلس با دو نرخی شدن و افزایش قیمت سوخت مخالف است

وی در تشریح دلایل مخالفت با بنزین دونرخی، ادامه داد: کشور سیستم دونرخی شدن و سهمیه بندی را طی کرده است و نباید بار دیگر بازار سیاه و قاچاق سوخت باب شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: بنده به شدت مخالف دونرخی و سهمیه بندی بوده و نباید به سیستم های گذشته ای که مردود شده اند بازگشت، چراکه آزموده را آزمودن خطا است.

سخنگوی هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: مجلس با دو نرخی شدن و افزایش قیمت سوخت مخالف است.

 

منبع : خانه ملت

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.